Club de lectura

Avui ha començat el primer Club de lectura organitzat per la Biblioteca de l’Institut, hem iniciat la lectura conjunta de Duna. Diari d’un estiu de l’escriptora Muriel Villanueva. Els alumnes participants han rebut durant la setmana una invitació personalitzada. Alumnes de 3r d’ESO de l’APS de Biblioteca fan apadrinament lector dels alumnes participants de 1r d’ESO.

Volem agrair la col·laboració de la Biblioteca Joaquim Montoy d’Alcarràs, la qual ens ha fet el préstec dels llibres.

Podeu veure les imatges tant de la primera sessió com de les invitacions i del material facilitat.