L’alumne Alberto Ordóñez, guanyador del segon Premi Sambori Òmnium

L’alumne Alberto Ordóñez García ha estat el guanyador del 2n premi de la categoria Batxillerat i Cicles Formatius de la dotzena edició del Premi Sambori Òmnium.

A la convocatòria d’enguany han participat més de 40.000 alumnes, i concretament del Vallès Occidental s’han presentat 215 treballs de 40 centres. El seu text, titulat «L’última llàgrima», ha estat publicat en un llibret que recull totes les narracions guanyadores de la comarca. Per llegir el text, cliqueu sobre el títol.

El Premi Sambori, premi de narrativa en català, promou la participació i fomenta l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen als centres escolars. Està dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat del Principat, la Franja, Catalunya Nord i Andorra.