Alejandro Palomas captiva l’alumnat de 2n d’ESO!

L’escriptor Alejandro Palomas ha compartit l’experiència d’escriure la seva obra Un hijo amb tots els alumnes de 2n d’ESO. Durant la xerrada, l’autor ha explicat que va escriure la novel·la durant quatre mesos i que ho va fer assegut en una cadira i un pupitre per tal de rememorar episodis de la seva infància.

Ha explicat també que l’obra, pensada per al públic adult, va ser rebutjada per moltes editorials abans de ser publicada, tot i que després ha estat la més premiada de les seves obres. Va anunciar també que Un hijo forma part d’una trilogia i que la segona part es publicarà al febrer de l’any vinent. Així mateix, va compartir amb els adolescents que tot just s’havia finalitzat el guió de la pel·lícula basada en el llibre, la qual es rodarà properament i s’estrenarà a finals d’any.

A continuació, l’autor ha donat la paraula als seus lectors. Palomas ha respost totes les qüestions que li han estat formulades, tant les relacionades amb l’obra llegida com algunes de la seva vida personal. L’experiència ha resultat tot un èxit i els alumnes han quedat sorpresos de la sensibilitat i sinceritat que en tot moment ha mostrat l’escriptor.

Ha estat una activitat formidable!