Visita a l’empresa de preimpressió SBD Gràfic

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Preimpressió Digital de l’Agustí Serra han fet una enriquidora visita a dues empreses del sector gràfic de Sabadell. Concretament a l’empresa de preimpressió SBD Gràfic i la impremta Graferna, situada just al costat. Els alumnes han pogut experimentar amb detall com és el flux de treball en el procés d’impressió offset. Des de la recepció del disseny del client fins a la col·locació de la planxa a la màquina d’impressió per a començar el tiratge.

Agraïm profundament als responsables d’ambdues empreses per la seva amabilitat i col·laboració en la formació dels nostres alumnes, que han pogut veure de manera pràctica els conceptes teòrics treballats les setmanes abans a l’aula. Moltes gràcies.