Un acte de valentia pot salvar vides. Dona sang! 17 d’abril, de 16 h a 20 h

FULL INSCRIPCIÓ PRÈVIA

Amb aquest eslògan tan engrescador, l’alumnat de Preimpressió i Màrqueting i Publicitat ha inaugurat la preparació de la campanya de donació de sang d’aquest curs. Amb aquesta jornada sumem 4 edicions realitzades al nostre institut, de la mà de l’àrea de promoció de donació del Banc de Sang i Teixits de Catalunya.

No oblidis anotar-ho al teu calendari: el pròxim dimecres 17 d’abril, de 16 h a 20 h al gimnàs de l’institut, tens una cita heroica a la qual no pots faltar! Pensa que cada donació de sang representa un acte de solidaritat i empatia cap als altres membres de la comunitat, reforçant el teixit social i fomentant la col·laboració i el suport mutu.

Pren nota del més important per aquell dia:

• Els requisits principals per poder ser donant són, d’una banda, tenir entre 18 i 70 anys i, d’altra banda, pesar 50 quilos o més.
  • Has de portar el Document d’Identitat en format físic (DNI/NIE, Passaport o Carnet
    de conduir).

Encara que no és obligatori, si vols facilitar el treball dels sanitaris i evitar així l’acumulació de donants, pots fer la teva inscripció en l’enllaç següent:

FULL INSCRIPCIÓ PRÈVIA

Sols et portarà un minut. No oblidis que pots venir igualment sense inscripció prèvia. En finalitzar podràs reprendre forces amb un berenar i marxar a casa amb un obsequi dissenyat pel nostre alumnat.

Sigues valent i valenta, dona sang!

Us esperem, companys i companyes!