Teatre mentories

El passat divendres 30 d’abril l’alumnat que participa al projecte de MENTORIES van poder gaudir d’una obra de teatre al nostre institut. És una obra que fa una crítica a la televisió i allò que ens venen a través d’un “reality show”.

Els mentorats de l’Ins Agustí Serra van acollir a l’alumnat de l’Ins Arraona per a compartir l’activitat.

L’obra va resultar un èxit i tant mentors/es com mentorats/des van fer una molt bona valoració del show presentat pel grup de teatre REBELLATORUM integrat per a tres joves artistes: la Míriam, l’Alba i la Celeste.

Elles mateixes presenten la seva obra:

“El grupo de teatro feminista y social *Rebellatorum* presenta su nueva obra *”30 ANIVERSARIO de TELEFAIL”* en ella nos muestra el aniversario del canal de televisión más exitoso del futuro con un especial, que recoge la mejor programación de esos últimos años en ese canal, y presentado por las tres presentadoras del momento: Susana Horia, Zoyla Drama y Devora Melo.”

Un cop finalitzada l’obra van poder establir un diàleg amb les protagonistes on el públic va poder debatre els temes tractats durant l’espectacle.

En general va ser molt enriquidor i van aprendre moltes coses veient diferents punts de vista sobre temes socials i de desigualtat que vivim en l’actualitat.