Taller “Pantalles” per a l’alumnat del CFGM de Preimpressió

El departament d’orientació del centre ha organitzat per als alumnes de cicles formatius del centre el taller “Pantalles”. Els alumnes de 1r curs del CFGM de Preimpressió digital el van poder gaudir, just dies abans de les vacances de Setmana Santa. Ha sigut una xerrada-taller força interessant, on tots han pogut ser conscients i reflexionar sobre l’ús que estan fent dels aparells tecnològics (ordinadors, mòbils, tauletes, etc.).

Ha estat impartit per la Cesca, tècnica de salut del Servei d’Assessorament i Informació en Drogues i Pantalles (SAIDP), del Departament de Salut de l’Ajuntament de Sabadell, que en col·laboració amb l’Oficina Jove, es dedica entre altres temes a informar i orientar a joves sobre l’ús i abús de les pantalles. La Cesca ha fet un taller molt dinàmic i a la vegada didàctic, on tots han pogut intervenir i dir la seva. Ha finalitzat amb consells molt útils, perquè els alumnes facin, a partir d’ara, un ús més racional i saludable de les pantalles.