L’Iván Villalón ens ha deixat

Segurament aquest és el comunicat més trist que hem escrit mai. L’Iván Villalón ha perdut la vida avui dia 3 de juny a Miravet.

El grup que feia la sortida ja ho sap i està de tornada. La família ha arribat fa una estona i us podeu imaginar com de desfeta es troba. Uns quants de nosaltres l’acompanyem en aquests moments.

Hem decidit que demà serà un dia de dol i hem pensat fer el següent:

• Mantindrem les activitats mínimes programades de convocatòries extraordinàries d’exàmens de cicles formatius
  • A les 9.30 h convoquem l’alumnat de 3r. Faran activitats i tindran suport psicològic extern. No faran classe normal ni molt menys. El dol s’ha de tractar com més aviat millor.
  • L’alumnat d’altres cursos que vulgui venir a expressar el seu condol i sentiments podrà venir lliurement al centre. Les classes ordinàries quedaran suspeses.

Molta força a la família i als companys. Gràcies pels ànims i ser com sou en moments així.

Descansa en pau, Iván.

Direcció

Veure més

1. Montse

Quina pena perdre un fill de 15 anys I en plena vida i amb moltes coses maqués que li esperaban als amics, la familia I siempre et portarem a dins del nostre cor I sempre que mirem al cel Ia estrella que brilli mes será la de Iván la mes il.luminada I mes preciosa del univers i mai t oblidarem ❤️❤️❤️.

2. miriam aznar

bon dia el meu condol a familiars i amics de l,ivan.
    buenos dias mi pesame a familiares y amigos de ivan
    descansi en pau
    descansa en paz ivan.

3. PILAR

Tot el meu condol, carinyo i respecte a tota la comunitat educativa, amics, companys i companyes i professors , i en especial a la família de l’Ivan. Ho sento moltíssim. L’Ivan sempre estarà al vostre cor.