L’hort ecològic de l’IFE AMIE

L’alumnat de 1r curs d’IFE AMIE (Auxiliar de manteniment d’instal·lacions esportives), dins el mòdul “Iniciació a l’activitat laboral” treballa una sèrie d’habilitats que els hi seran útils per a desenvolupar-se autònomament en un futur pròxim.

Han iniciat la construcció d’un hort escolar ecològic. L’objectiu és treballar dos grans eixos: Medi ambient i sostenibilitat, i Alimentació i consum responsable.

Aquest projecte de creació de l’hort ecològic escolar els serveix per prendre consciència de les responsabilitats personals i els permet organitzar les tasques programades amb l’objectiu de preparar-se per a l’inici en el món laboral.

L’hort ofereix un context idoni per aprendre a pensar, per educar emocionalment i per tenir domini de les habilitats socials, englobades en un marc pràctic, vivencial i manipulatiu (futur inici a l’activitat laboral).

Inici del projecte

Hort en l’actualitat, després que l’alumnat fes tot el procés d’aprenentatge i evolució de la parcel·la.