Jornades de portes obertes virtuals

Jornada Portes Oberts Virtuals Agustí Serra

Les Jornades de Portes Obertes Virtuals s’han dut a terme des del 8 de maig fins a l’1 de juny.
Les diferents famílies professionals coincideixen en què les alumnes i els alumnes havien fet un procés previ de cerca d’informació.
La 4a edició de la Fira Apropa’t a l’FP de Sabadell, en la que el nostre Institut va tenir un èxit de públic aclaparador, hi ha tingut molt a veure.
Aquest treball previ de presentacions i demostracions realitzat a la Fira s’ha vist reflectit en les nostres Jornades de Portes Obertes Virtuals.
L’assistència a les diferents xerrades ha trobat un públic coneixedor del cicle i de la família professional. En general, havien consultat prèviament la informació del nostre web i, per tant, les preguntes formulades eren molt concretes i específiques.
Confiem que hem pogut arribar a totes i a tots.
Us esperem en la Preinscripció als Cicles de grau mitjà i superior. Comencem les classes al setembre, no us en oblideu!

Molt bon estiu a tothom!