Grau Superior d’Esports marxa de colònies a Can Xammar

L’alumnat dels 4 cursos dels Graus Superior d’esports (tant Condicionament Físic com Ensenyament i Animació Socioesportiva), marxem de colònies d’inici de curs a Can Xammar!

Per arribar a la casa de colònies, l’alumnat ha dissenyat una ruta de 9 km des de La Garriga fins a l’Ametlla del Vallès on durant el dilluns 18 hem dut a terme activitats de coneixement i cohesió entre les 4 classes. Aquestes franges d’activitats han estat dissenyades i dinamitzades per alumnat de 2n, que ha treballat conjuntament per a dirigir-les.

Dimarts 19, vam dur a terme una reflexió grupal analitzant quins eren els punts forts de la sortida i allò que podíem millorar de cara a cursos vinents i vam fer una ruta de 7 km de tornada des de la casa de colònies fins a La Garriga.