CFGM d’Activitats Comercials a Girona, Temps de Flors

Els grups i professorat de 1r i 2n del CFGM en Activitats Comercials visitaren Girona, Temps de Flors, el mes de maig, com a activitat de cohesió i cloenda d’aquest curs 2021-22.

Girona es torna a omplir de colors i olors en una nova edició de Girona, Temps de Flors, un dels esdeveniments més rellevants de l’any al municipi, durant el qual, els alumnes han visitat projectes florals repartits en un centenar de punts emblemàtics i singulars de la localitat, com la catedral, els Banys Àrabs o la plaça dels Jurats. En aquesta 67a edició de Girona, Temps de Flors, s’han pogut tornar a visitar espais i patis interiors i els alumnes i professorat han pogut gaudir d’una de les quatre rutes guiades a l’aire lliure repartides pels dotze barris de la ciutat que tenen projecte floral, concretament la del Barri Vell.

Una sortida pel centre de Girona, que malgrat que pugui ser conegut, en Temps de Flors es pot fruir d’aparadors i decoracions d’espais, patis i racons que resulten imprevisiblement bells i espectaculars.