Activitats de neu Guia medi natural i temps de lleure

L’alumnat de GMN i LLEURE va realitzar una sortida d’activitat de neu a l’Estaciò d’esquí Nòrdic de Lles al mes de febrer.

Les activitats curriculars que s’han dut a terme, han estat, Raquetes, Esquí de fons, Orientació Nocturna  en la neu , i Activitats de lleure grupals de capvespre.

Ens hem allotjat al refugi de muntanya del Cap de Rec, i hem pogut vivenciar activitats en el medi terrestre en condicions de neu.

Val a dir que pels professors, representa una gran exigència professional poder arribar a fer fins a 14  pernoctes durant un curs escolar, ja que la logística familiar no sempre és fàcil, però sabem que els estudis que representem amb gran esforç i dedicació ens donen l’oportunitat de dur a terme sessions pràctiques de màxima rellevància i contingut, amb el fet de dur-les a terme en el terreny, per tant avui l’entrada va dedicada al professorat, que gràcies a la bona química i companyonia, som capaços de superar-nos cada dia  una mica més.

Donem les gràcies al nostre gran coordinador Lluís Ferrer, que dia a dia se supera demostrant que és un gran professor, tutor i coordinador del cicles de GMN i Lleure de l’Institut Agustí Serra així com la resta de companys;  Cesar, Jordi, Miquel, Kira, i Sergi.

Vídeo de l’activitat de neu:

Algunes imatges:

Gràcies per seguir-nos i esperem veure’ns aviat

Equip de GMN i LLEURE.