Acte de graduació CFGM 2n Preimpresssió Digital (tarda)

El dia 14 de juny es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat del cicle formatiu de Grau mitjà de Preimpressió digital (tarda).

Ens hauria agradat acomiadar-nos de tots vosaltres amb la solemnitat que requereix un acte d’aquest tipus, però a causa de la covid es va fer un acte esglaonat, només amb l’assistència de l’alumnat, l’equip docent i l’equip directiu.

L’acte de lliurament de diplomes es va realitzar al gimnàs del nostre l’institut. L’Òscar Aldrey, tutor de segon de tarda, va presentar els guardonats.

L’equip directiu va participar en el repartiment dels diplomes als graduats del cicle de grau mitjà.

En acabar es va sortir al jardinet on l’alumnat, junt amb els tutors i membres de l’equip docent, es varen fer les fotografies per celebrar l’acte.

Moltes felicitats a totes i a tots! Ho heu aconseguit!