4a edició de la Fira Apropa’t a l’FP

L’Institut Agustí Serra i Fontanet participa activament en la 4a edició de la Fira Apropa’t a l’FP.

Una any més ens hem superat tant en la participació del professorat en la col.laboració de les jornades prèvies a la Fira com en el desenvolupament i cloenda de la mateixa. Destaquem la implicació dels alumnes i del professorat de les diferents famílies en les xerrades de presentació dels cicles de grau mitjà i superior.

La família d’arts gràfiques ha dissenyat una microactivitat que ha estat tot un èxit “elabora la teva xapa“. La família de Comerç i màrqueting de nou ha col·laborat en les enquestes de les jornades de la Fira. La família d’esports ha realitzat activitats de ball a l’escenari exterior. La família d’electricitat i electrònica ha realitzat simulacions amb els dos robots presents en l’estand.

Una gran afluència de visitants: pares, alumnes, escoles…

I… seguirem treballant perquè nosaltres fem una clara aposta per la Formació Professional!!!