2n GS EAS Elabora un Escape Room per a l’ESO

El passat divendres 21 d’abril, l’alumnat de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, dins del Mòdul MP6-Activitats d’oci i temps lliure, va executar un Escape Room per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi.

En aquesta activitat, l’alumnat de l’ESO havia de descobrir quin era el “veritable” Agustí Serra d’entre un total de 10 personatges que es feien passar per ell. A més, disposaven d’un temps limitat a cada sala per poder trobar la clau i sortir-ne!

Us adjuntem algunes fotos:

En acabar l’activitat, el “veritable” Agustí Serra els ha agraït la seva participació i els ha mostrat el vídeo de celebració del 40è aniversari que es va fer conjuntament amb l’alumnat de 1r i 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva i la participació de l’alumnat de 2n d’ESO.

Vegeu vídeo:

En aquest vídeo es fa un recull de la història del centre: des de conèixer la figura de l’activista Agustí Serra i Fontanet, amb les revoltes i la seva importància com a sindicalista dins del Sabadell industrial, passant pels anys 80 amb la creació de l’Institut i més endavant amb l’aparició d’ESO i Batxillerat, fins arribar al 2016 amb la creació dels cicles formatius d’activitats físiques esportives. El vídeo finalitza desitjant un futur en què es doni valor a una educació pública de qualitat.

Esperem que en gaudiu.