Sortida de surf 2n CFGS Condicionament Físic

Aquest primer trimestre el grup de 2n de grau superior de Condicionament Físic ha realitzat una sortida a l’Estartit amb el surt com a element central, on s’ha enllaçat aquesta disciplina esportiva amb els continguts de treball del Cicle.

Vint alumnes i tres professors vam anar el passat 17, 18 i 19 d’octubre a la Costa Brava. L’Estartit és una referència del litoral català per les illes Medes i el submarinisme però també per reunir unes bones condicions per a la pràctica del SURF. L’alumnat va gaudir d’aquesta sortida per completar els aprenentatges donats a les classes d’hidrosinèsia, control postural i projecte.

Amb l’Escola de surf Agro Rural Surf, vam abordar el món del “lliscament” i l’aigua, fent múltiples pràctiques en aquests àmbits, sempre combinant teoria i pràctica. Les activitats més destacables van ser la iniciació a l’apnea, tres pràctiques de surf (on va acabar destacant alumnat que agafava onades i s’aixecava en finalitzar les sessions) i, finalment, una sessió de patískate- i longboards.

La realització d’aquestes sortides representa un gran enriquiment per a l’alumnat, que surt del seu àmbit més quotidià per a realitzar pràctiques esportives que els fa créixer com a futurs i futures professionals de l’esport i com a persones.