Voluntaris de l’IFE en el control d’accessos al Club Natació Sabadell

La setmana passada l’alumnat de l’IFE va tenir l’honor de participar com a voluntaris en els campionats de natació d’Espanya absolut i júnior.

Hi va participar l’alumnat d’Ife de 1r a 3r els dies 21, 22 i 23 duent a terme tasques de control d’accessos tant d’esportistes absoluts i júniors, com de públic.

Pel nostre alumnat Ife va ser una pràctica fabulosa, ja que els van apropar a unes tasques que habitualment no fan i que van saber desenvolupar molt bé. Tant va ser així que dissabte 23 i diumenge 24 dos dels nostres alumnes van parlar amb l’organització, i van anar a treballar el cap de setmana voluntàriament.

Estem molt contents de participar en aquests esdeveniments, i esperem continuar participant en un futur.

Volem agrair a l’Ernest el bon tracte i sobretot el fet d’obrir la porta als nostres alumnes que han volgut participar amb el club com a voluntaris el cap de setmana.