Trencant murs tots plegats!

El dissabte passat 27 de novembre l’alumnat de l’IFE va organitzar un torneig esportiu solidari per participar en la Marató de TV3, que enguany tractarà sobre la Salut Mental sota el lema “Trencant murs per la Salut Mental“.

Van participar més de 150 persones entre famílies i participants que van poder gaudir dels esports i de les magdalenes elaborades pel PFI de Fleca de l’Escola Taller Xalest.

L’organització les setmanes prèvies va ser complexa, l’alumnat va poder aprendre realment en què consisteix muntar un esdeveniment de zero. També van poder reflexionar sobre el compromís i la responsabilitat.

Ens omple d’orgull haver compartit aquest dia tan bonic amb tota la comunitat, realment feia goig veure l’alumnat amb els seus familiars atents i entregats durant tota la jornada. Sense oblidar que l’esport ens uneix i va generar que alguns equips es formessin barrejant alumnes i professorat.

La predisposició de tothom perquè tot sortís bé, va ser meravellosa. Gràcies infinites!

I una menció especial a Mònica, la millor reportera que podíem tenir. Al Cinto per ajudar-nos amb l’equip de so, a la Carme, per haver-nos obert les portes i ajudat en tot, a la Sara per obrir la Cantina, i a tot el professorat que d’alguna manera o altra ha participat en l’esdeveniment. I a l’equip directiu per facilitar sempre que sigui fàcil tirar endavant iniciatives com aquesta!

Aprofitem per recordar que les guardioles estaran repartides al centre per col·laborar amb la Marató fins al dia del programa, el 19 de desembre.

Esperem que sigui la primera jornada esportiva-comunitària de moltes i que tothom hagi gaudit tant com nosaltres!

Veure la història a l’Instagram:

Instagram IFE Marató TV3 2021