Taller de Karate Kyokushinkai de l’IFE AMIE

Taller de Karate Kyokushinkai a les instal·lacions del Centre Esportiu Basic Factory de Sabadell

El passat divendres dia 1 d’abril tot l’alumnat de l’IFE AMIE (Auxiliar de manteniment d’instal·lacions esportives) conjuntament amb el professorat vam gaudir d’una Art Marcial com és el Karate Kyokushinkai amb el Sensei Juan Carlos Zapata al gimnàs Basic Factory de Sabadell.

El Karate Kyokushinkai és un estil de vida i un art marcial d’origen Japonès, fundat pel mestre Masutatsu Oyama.

En aquesta activitat l’alumnat ha pogut treballar aspectes més enllà de la pràctica esportiva com és el respecte cap al mestre, cap als companys/es, la disciplina, la superació, el treball físic i mental, la constància, l’esforç, i molts d’altres significats que ens aporta aquesta disciplina tan completa.

Volem agrair especialment al Sensei Juan Carlos Zapata per apropar-nos el Karate amb aquesta vitalitat i energia a l’alumnat de l’IFE.

Per finalitzar volem agrair a la direcció del Centre Esportiu Basic Factory de Sabadell per deixar-nos accedir a les vostres instal·lacions amb l’objectiu que el nostre alumnat pugui dur a terme l’activitat amb un gran professional i gran persona.