Sortida TEI per la castanyada

El dimarts 31 d’octubre, l’alumnat de l’ESO va participar en la tradicional sortida de la castanyada que es fa a l’institut amb l’objectiu millorar la convivència i la cohesió de grup i, de passada, conèixer l’entorn i el rodal de Sabadell. Per aquesta raó, l’alumnat de 1r i 3r va anar fins a l’esplanada envoltada d’alzines on se situa l’Ermita de Togores i la masia de Can Pagès Vell, a la riba esquerra del Ripoll, i l’alumnat de 2n i 4t a la Serra de Sant Iscle, als voltants del Santuari de la Salut.

De fa uns anys, la sortida s’emmarca dins del programa TEI (Tutoria Entre Iguals) l’objectiu del qual és prevenir l’assetjament escolar i millorar la convivència al centre a través de diferents activitats dutes a terme al llarg del curs.

A més, durant els últims cursos, l’activitat ha estat organitzada i dirigida pels alumnes del Grau mitjà d’esports, Guia en el medi natural, amb la qual cosa, a part de fomentar la relació entre tot l’alumnat del centre, la diversió i l’èxit van ser absoluts amb les activitats i jocs que van preparar per a l’alumnat de l’ESO.

Aquí us deixem un recull d’imatges sobre la sortida.