Som Fotomatemàtics!

Els alumnes de 1r d’ESO han treballat la geometria i altres conceptes matemàtics per mitjà de la fotografia durant una sortida matinal al Parc de Catalunya.

Hem passat un dia descobrint les matemàtiques en la nostra vida quotidiana. També hem compartit experiències, rialles i anècdotes al llarg del matí i, sobretot, companyerisme i convivència.

Aviat veurem els resultats: les millors fotografies captades pels propis alumnes! Mentre arriba aquest esperat moment, aquí us avancem una petita mostra per veure en què va consistir aquesta experiència matemàtica i fotogràfica.

Han participat en l’activitat les tutores, tutors i el Departament de Matemàtiques: Cinto, Mari Carme, Lauand, Gerard, Virginia, Aldara, Ana Maria, Rosa Maria, Gemma i Joan.

Aquestes són les fotos de grup.

Diferents moments de la jornada a la recerca dels conceptes matemàtics proposats.

Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra

Institut Agustí Serra

​En les següents creacions fotogràfiques els i les alumnes han captat els punts d’un triangle, els companys dins el rombe, una imatge vista amb ulls de fractals i les aristes.

Institut Agustí Serra

Moments durant l’esmorzar i estones de gaudi!