Sant Jordi 2024

VEGEU imatges

Ahir vam celebrar al centre la jornada de Sant Jordi. El temps ens va acompanyar i es van poder desenvolupar totes les activitats programades, tant els tallers com el Festival.

L’alumnat i el professorat vam compartir tallers de treballs manuals relacionats amb la festa de Sant Jordi, com ara, punts de llibre, dracs i roses de paper. També hi va haver intercanvi de llibres i joc d’escacs. A més a més, hi va haver roses i pastissos, ja que l’alumnat de 4t d’ESO va aprofitar la jornada per vendre’n, per al finançament del viatge de fi de curs.

I l’activitat principal, el Festival, on alumnes i professors van mostrar el seu vessant artístic amb actuacions musicals i recitals.

Tot plegat, una jornada fantàstica!

Aquí us deixem algunes imatges.

VEGEU CARTELL

Ja el tenim aquí!  El dimarts 23 celebrarem la jornada cultural de Sant Jordi a l’institut. Serà un dia farcit de roses, literatura, música i tallers diversos en què l’alumnat, el professorat i les famílies que hi vulguin assistir podrem gaudir i compartir totes les activitats programades.

La imatge gràfica del Sant Jordi 2024 serà el cartell dissenyat per Alba Ribas, alumna de 1r curs de CFGM de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia, guanyadora del concurs que s’ha organitzat entre l’alumnat d’aquest cicle.

Bona diada!