Rebost Solidari de Sabadell 2021

ACTIVITAT SOLIDÀRIA: REBOST SOLIDARI DE SABADELL

Un any més, l’Agustí Serra col·labora amb el Rebost Solidari de Sabadell. La solidaritat és molt important i sobretot aquest any en què les circumstàncies sanitàries fan més difícil el dia a dia de moltes persones. Amb la nostra aportació ajudem a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació de moltes famílies. Durant tot aquest mes de novembre i fins l’11 de desembre, al vestíbul del centre s’han col·locat les caixes per deixar els productes de primera necessitat: sucre, farina, oli, llet, conserves, tomàquet fregit, productes d’higiene, productes que es conservin, etc.

L’alumnat de postoblligatori i el professorat de l’institut podem començar a deixar els productes aquest mes. L’alumnat de l’ESO ho farà a principis de desembre coincidint amb l’inici del servei comunitari de 4t de l’ESO. Enguany l’alumnat s’encarregarà de l’organització, preparació i difusió a totes les tutories de 1r, 2n i 3r..

Us agraïm la vostra solidaritat!