Projecte SABA (voluntariat)

El passat 27 d’octubre vam començar de nou el voluntariat del projecte SABA.

Durant dos dies, vam anar a visitar diferents entitats d’obra social perquè els alumnes participants poguessin triar allà on volen fer el voluntariat. Van ser dues sortides molt interessants on vàrem poder conèixer de primera mà, com, amb qui i per a qui es treballa dia a dia per ajudar a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.

L’alumnat va poder resoldre dubtes, parlar amb professionals, voluntaris/es i usuaris/es de diferents entitats i això va facilitar que pogués fer la tria d’una manera reflexiva.

El voluntariat s’adequa, a les necessitats dels usuaris però també de l’alumnat. És una forma de sentir-se útils, ja que és una tasca d’aprenentatge altruista i voluntària que fa créixer en tots els sentits.

Les entitats amb les quals participem enguany són: