Presentació inici de curs 2020-2021

El dilluns 14 de setembre ha començat el nou curs escolar 2020-2021. Es tracta d’un curs excepcional per totes les mesures preventives i de seguretat que s’han aplicat davant la situació sanitària. Tot i així, tota la comunitat educativa de l’Agustí Serra torna amb la il·lusió del retrobament i les ganes de continuar l’activitat lectiva amb la màxima normalitat.

Institut Agustí Serra

Durant tot el matí s’han fet les presentacions del curs amb els diferents nivells de l’ESO, que han arribat a partir de les 9 del matí i de manera esglaonada. El director del centre, Lope López, i la coordinadora pedagògica, Eva Pèrez, han anat rebent l’alumnat al pati per donar-los la benvinguda, explicar la normativa de funcionament del centre i demanar la màxima col·laboració i compliment de les normes sanitàries.

Institut Agustí Serra

Posteriorment, els coordinadors de cicle i les persones tutores els han acompanyat a les seves aules per aprofundir en les mesures adoptades i explicar a cada grup estable els horaris del curs. També se’ls ha animat a començar el curs amb moltes ganes i a continuar amb aprofitament la seva formació.