Presentació dels mentorats/des d’enguany

El dilluns passat 7 de novembre ens van presentar els mentorats/des del projecte d’enguany del nostre institut i la presentació va ser molt enriquidora.

L’alumnat va començar participant en una dinàmica de coneixença, amb l’objectiu d’obtenir cohesió grupal. Després, la tècnica de Servei Solidari va fer la formació als mentorats/des. Va comunicar, en què consisteix i què esperen de les mentories. També, de quina manera es pot dur a terme la mentoria i, per últim, què ens pot aportar el programa i quines expectatives tenen els nostres alumnes de la seva participació.