Premis de les Proves Cangur de matemàtiques 2023

En l’Institut Agustí Serra i Fontanet fem cada curs unes proves de caràcter matemàtic a tots els alumnes de l’ESO que organitza el mateix centre i unes altres proves, també de caràcter matemàtic, en què participen els alumnes de Batxillerat que així ho desitgen, aquestes últimes són les Proves Cangur oficials, unes proves que són de tipus internacional i que a Catalunya són organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. Aquest any els nostres alumnes de Batxillerat les van passar en la Facultat d’Economia i Empresa de Sabadell.

El passat dia 25 de maig es va fer en el nostre institut un reconeixement públic, que incloïa alguns obsequis, als 3 primers resultats de cada curs tant en l’ESO com en 1r de Batxillerat, els alumnes de 2n de Batxillerat ja van rebre aquest reconeixement el passat 5 de maig.

Des de l’institut volem agrair el patrocini que ha fet l’empresa CASIO amb una calculadora científica als alumnes amb els dos millors resultats de cada curs. Aquest gest mostra la sensibilitat de l’empresa amb un centre de màxima complexitat com el nostre, sensibilitat que s’afegeix a altres col·laboracions educatives de CASIO com el seu projecte Dones en la Ciència i l’assistència que ofereix en relació amb les eines de suport i nous productes que introdueix CASIO en el mercat, els quals són àmpliament utilitzats per la comunitat educativa del nostre centre.