Millora de les instal·lacions

El darrer dijous 5 i divendres 6 de maig l’alumnat de segon i tercer l’IFE va repintar les línies del pàrquing.

Primer van escombrar i netejar acuradament el pàrquing. La pluja ens va donar un cop de mà inicial en la neteja. Després van treure totes les herbetes de l’asfalt. Finalment, van preparar l’espai per a pintar.

Van caldre tres capes de pintura. Per acabar la tasca van posar un fixador al damunt de la pintura.

Ha estat una oportunitat d’aprenentatge absolutament fantàstica. Han pogut treballar fent servir material professional, i un espai d’ús comú a l’institut.

L’equip docent de l’IFE volem felicitar l’alumnat per la tasca que van fer. Van dur a terme la feina amb concentració i professionalitat. Es van ajudar els uns als altres, i van fer totes les tasques que se’ls va proposar amb il·lusió. Així dona gust!

Ja tenim al cap els propers projectes de millora!