Mentoria juvenil visita l’Hospital Clínic Veterinari de la UAB

El passat dijous 16 de març els participants de mentoria juvenil vam poder anar a visitar lHospital Clínic Veterinari de la UAB. Juntament amb l’alumnat de l’institut Arraona i l’institut Jonqueres vam tenir l’oportunitat de veure l’hospital per dintre, el seu funcionament i els professionals que hi treballen. Ens van informar de com és el seu dia a dia i la relació estreta que tenen amb la facultat de veterinària.

Es van resoldre molts dubtes, participar en les explicacions dels professionals que ens guiaven i sobretot vam poder estar molt a prop dels animals (cavalls, poltres, gossos, gats, etc.).

Un cop acabada la visita vam anar a fer un volt pel campus i les tècniques del projecte ens van fer participar en una dinàmica de cohesió i orientació acadèmica. La participació de l’alumnat va ser molt bona i el resultat de la visita va ser molt positiva.

Aquí us deixem en poques paraules les sensacions del “dia a l’Autònoma”: Impressionant, Calor, Empatia, Felicitat, Animals, Interessant, Coneixement.

Gràcies per tot i esperem que aquests pacients tan especials es puguin recuperar aviat!