Lliurament de DIPLOMES 1r, 2n i 3r de l’ESO

El divendres passat dia 17 de juny es va dur a terme el tradicional acte de lliurament de diplomes a l’alumnat de 1r de l’ESO, i avui dimarts 21, es fan els grups de 2n i 3r d’ESO.

Durant aquesta última setmana del curs s'ha dut a terme el tradicional acte de lliurament de diplomes a l'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO.

Els diferents tutors i tutores han fet entrega d'un diploma, d'una banda, als alumnes que han obtingut millor resultat acadèmic i, d'altra, a aquells que els diferents equips docents han considerat que s'han esforçat de forma destacada.

L'acte, sense deixar de complir amb els protocols que mana la tradició, és animat i celebrat per tot l'alumnat, tant per aquells que reben la menció com per la resta que aplaudeix la bona feina dels seus companys. Entre l'alumnat de 1r ESO, es va fer lliurament també dels premis especials del concurs "Fotografia matemàtica" on, a part del diploma i algun detall més, el regal ha consistit en un val intercanviable per un fantàstic esmorzar a la cantina de l'institut.

Val la pena l'esforç!

Vegeu imatges