La biblioteca a l’hivern

ENDRECEM LA NOSTRA BIBLIOTECA

“La verdadera sabiduría requiere pensar con la cabeza

y comprender con el corazón”

Jane Godall

Durant els mesos de desembre i gener hem canviat la disposició d’alguns llibres. Us convidem a venir i donar-hi un cop d’ull. També hem ampliat els fons del Racó lila, el de les novetats i la secció “Elles tenen la paraula”.

Els grups de les escoles de primària han visitat la biblioteca i han remenat amb entusiasme les novetats, els còmics, els llibres de por i també de poesia.

Continuem amb el panel de reflexions de l’alumnat. Aquesta vegada li toca a 4t B, tutoritzat per la professora Xoana Pardo. Us animo a apropar-vos-hi. Hi ha frases molt bones!