IKEA a l’Institut Agustí Serra amb l’FP Dual

El dimarts passat dia 7 de juny es va oficialitzar l’inici de l’FP Dual a l’empresa IKEA amb l’alumnat de Cicles formatius d’Activitats comercials (grau mig) i Gestió de vendes (grau superior) de la família de Comerç i màrqueting.

Per primera vegada, IKEA Sabadell, ha unit esforços amb els instituts del Vallès Occidental per incorporar alumnat en pràctiques Dual. Un total de 21 alumnes han estat incorporats a IKEA Sabadell procedents de diversos instituts del Vallès, dels quals gairebé un 40% provenen de l’Institut Agustí Serra.

Un èxit que es va voler celebrar en les mateixes instal·lacions d’IKEA, formalitzant una “arrencada” plena d’il·lusions i bones expectatives”.