Horizontalitat. El cartell de la biblioteca

L’equip de la biblioteca ASF (Agustí Serra i Fontanet) va pensar a crear un cartell que fos representatiu de la biblioteca del nostre centre. És per això que les/els alumnes de  1r any del Cicle Formatiu de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia, a càrrec de la professora Sheila Del Val ens van fer diferents propostes que actualment apareixen al mural del vestíbul.  A més de la creació, el cartell va ser col·locat per l’alumnat participant, acció de la qual les fotografies deixen constància. Estem molt agraïdes per aquest treball conjunt que ha permès una relació d’horitzontalitat entre biblioteca i cicles. També podem apreciar aquestes tasques en totes les portes dels diferents departaments fetes per l’alumnat del Cicle Mitjà d’Arts Gràfiques.

Com sempre, la biblioteca és oberta per tots i totes i, ara, amb cartell propi.

I seguim …