GMN i LLEURE. Sortida d’Activitats de riu a Oliola.

L’alumnat de 2n de GMN i Lleure (Guia en el medi natural i de temps de lleure), ha dut a terme la sortida de riu a Oliola, on ha fet activitats de salvament en riu, ràfting i tres nivells de caiac de riu.

Tot i les baixes temperatures, en alguns moments del dia, s’han acomplert totes les activitats previstes, demostrant una predisposició molt elevada, i que mereix el reconeixement del professorat i monitoratge.

Esperem que les properes sortides siguin igual de motivadores i només dir-vos que ens veiem aviat.

Professorat de GMN i LLEURE