El rebost solidari arriba a l’Agustí Serra!

Salutacions cordials, senyores i senyors,  nois i noies!

Volem comunicar-vos que l’Institut Agustí Serra i Fontanet s’ha ofert voluntari per fer una recollida d’aliments des del dia 14 de fins al 24 de maig.  Ja portem un any més col·laborant! Som conscients que amb la nostra aportació podrem ajudar a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació a algunes famílies de la nostra ciutat.

Durant aquests dies es podran anar  deixant  els aliments al vestíbul del nostre centre on trobareu unes caixes preparades per això. Aquestes caixes després les  utilitzarem per classificar-los i així ser capaços de completar aquest voluntariat que fem l’alumnat de 4t d’ESO. Les nostres famílies, coneguts i veïns també podran participar.

Us convoquem i animem que doneu a conèixer la campanya i  que col·laboreu en aquest acte benèfic.

Els aliments que podeu portar per ajudar  la gent que ho necessita són: arròs, llegums, pasta, farina, llaunes de conserva, galetes i especialment tenim una necessitat gran d’OLI i LLET. Aquests dos productes són els que la gent menys dona, però són molt  importants.

Us mostrem un dels cartells que han creat els alumnes de 4t d’aquest institut:

Gràcies a tothom que hi participi!

Atentament coordinació i alumnat de 4t d’ESO.