Disseny d’un joc de taula

Les empreses de 2n de Preimpressió reben el seu primer encàrrec.

Aquesta setmana les empreses creades per l’alumnat de 2n de Preimpressió Digital, dins el Mòdul de Projectes, han rebut el seu primer encàrrec: En Pau Moré i n’Anna Lucini (@annaipau), creadors de jocs de taula, van venir a l’Agustí Serra a encarregar-nos el disseny d’un prototip d’un dels seus jocs de taula. Un joc creat conjuntament amb n’Eugeni Castaño (@Uxeniu) i que actualment es troba a l’editorial GDM Games (Guerra de Mitos).

Han fet una presentació molt generosa, on no només ens han portat el prototip de l’encàrrec, sinó que també ens han ensenyat altres coses: un prototip i el resultat del joc de taula un cop editat (“Senbazuru”, “Franky”), un prototip d’un altre joc que, tot i agradar molt a les editorials, no el pot produir ningú per l’elevat cost de producció…

A través d’ells, l’alumnat ha pogut entrar en el món dels jocs de taula, i ara ja els tenim analitzant les diferents parts que el composen, de quins materials estan fets i intentant donar solució gràfica a la mecànica que el joc ens proposa.

Esperem que siguin capaços de fer una proposta gràfica convincent, sòlida i que aporti (o almenys no tregui) jugabilitat a la proposta d’en Pau, n’Anna i n’Eugeni, i que pugui fins i tot convèncer a GDM Games.

Així que ja veieu, tenim l’alumnat de 2n de Preimpressió Digital molt motivat treballant en un projecte real.

Juguem?