Canvi dates! Cursos de capacitació digital: tota la informació aquí!

Formació de l’àmbit digital per a adults i joves

Atenció! Dates ajornades fins a nova informació.

Descarregar GUIA

La ràpida transformació digital de l’economia i la societat ha convertit les competències digitals en eines bàsiques per poder aprofitar les oportunitats que ofereixen des del punt de vista econòmic, social i ambiental.

Per donar resposta a aquesta necessitat de formació en competències digitals, el Departament d’Educació ha creat una xarxa de centres de capacitació digital, formada per instituts de formació professional i escoles d’adults d’arreu de Catalunya que ofereixen un total de cinc cursos, des del nivell més bàsic fins a l’àmbit professional.

Hi ha cinc cursos de formació en l’àmbit digital, que van des del nivell més bàsic fins a l’àmbit professional. Aquests cursos són gratuïts.

La formació s’adreça a adults i joves en risc d’exclusió digital que no estiguin al sistema educatiu ni formatiu i es pot estudiar a diferents instituts de formació professional i escoles d’adults d’arreu de Catalunya. En finalitzar-la, s’obté una acreditació del curs fet.

Dates cursos capacitació digital

Hores
Dies
Descobrim el món digital 15 hores
Ens movem pel món digital 15 hores Atenció! Canvi dates.

• AJORNAT
16 h a 19 h
Ens endinsem en el món digital 15 hores
Digitalització aplicada l’entorn professional 15 hores