Cribratge al nostre centre

Tal com va preveure Salut a principis de curs, aquesta setmana s’han posat en marxa els cribratges massius. Com ja us hem informat a través de la carta que les persones tutores han enviat a les famílies, aquestes actuacions permeten detectar casos asimptomàtics, efectuar la traçabilitat dels contactes estrets i aillar-los per tallar les cadenes de transmissió de la malaltia Covid-19.

Els centres educatius han estat seleccionats a partir dels indicadors epidemiològics poblacionals que s’estableixen, de manera conjunta, amb el Departament d’Educació. Un altre factor determinant és l’entorn comunitari on s’ubica el nostre institut, Sabadell Nord, zona amb un índex elevat de contagis.

La presa de mostres per fer les PCR s’ha realitzat a tot l’alumnat, professorat i personal del centre que ho ha autoritzat. La tècnica emprada per a l’obtenció de les mostres ha estat amb frotis nasal, que consisteix en introduir un bastonet a les fosses nasals.

La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat, gràcies a la col·laboració i implicació de totes les persones que  formem part de l’Agustí Serra. De igual manera, fem extensiu aquest agraïment a tot l’equip sanitari que ha gestionat i organitzat el cribratge.

Cliqueu a la galeria per veure totes les fotografies.