Cloenda Mentories 2023

El passat dijous 8 de juny vam celebrar la Festa de Cloenda del projecte Mentories d’enguany. Vàrem realitzar unes dinàmiques de comiat on van participar el nostre alumnat i els seus mentors i mentores de manera molt activa en un clima de confiança, d’alegria i complicitat.

En aquest acte tan emotiu tant mentorats/des com mentors/es van poder gaudir d’un espai per poder acomiadar-se i compartir diferents vivències sorgides durant el curs.

En general el nostre alumnat es va sentir atès i acompanyat per la seva parella i han pogut compartir moments únics entre ells.

Com sempre, és un projecte molt maco en el que el nostre centre participa de manera entregada. Creiem fermament amb l’acompanyament mutu, l’ajuda i comprensió entre iguals i apostem per l’autoconfiança i la motivació com a motor de qualsevol objectiu.

Donem les gràcies al nostre alumnat per la implicació en el projecte, que ben segur els hi ha servit com a molt bona experiència!