Cercles d’experiències

Des de principis d’any, la coordinació de biblioteca està fent voltes a una idea que aquest trimestre podrà concretar-se i que tracta de potenciar des d’aquest espai un lloc de xerrades en grups petits. Unes xerrades que tindran com a objectiu no només parlar de temes acadèmics sinó de les experiències que tota la gent que conforma el nostre institut ha viscut: un professor, una professora, una conserge, les famílies, no som només la matèria que fem a les aules sinó moltes més coses i totes plegades conformen el que realment som.

Creiem que dins un món sorollós i amb molt pocs diàlegs, aquests Cercles d’Experiències podran apropar-nos al nostre alumnat i generar un espai de diàleg.

Vull donar les gràcies al professor de Ciències David Estop, que començarà amb aquests Cercles, i a Lope López i Pilar Solbes, que em van acompanyar a donar-li forma a aquesta activitat que, desitjo, pugui continuar l’any vinent. Us invito a participar en aquesta activitat, escoltant o explicant les vostres experiències.

Cercle d’experiència amb el professor David Estop

DIVENDRES 24 de maig. 12.30 a 13.30 (5a hora) a la Biblioteca

Comencem amb 4A i un petit grup de 1r de batxillerat.

(s’avisarà al professorat)