BTT al Pla de l’Estany amb el GMN i LLEURE

Al final del Mòdul professional de Conducció en BTT del CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure s’ha fet una ruta de tres dies per la magnífica zona del Pla de l’Estany durant la qual l’alumnat ha posat en pràctica tot el que ha après en el mòdul durant el curs: guiatge, mecànica, esforç físic, i, gaudir amb el contacte amb la natura del nostre país, tan bonic.

Aquesta sortida ha combinat realització d’itineraris pel Gironès, i el Pla de l’Estany, fent parada al càmping de Banyoles.

També hem pogut desenvolupar continguts de lleure, amenitzant vetllades al capvespre per part de l’alumnat, i una sessió de paintball a Sant Antoni de Campmajor en un entorn immillorable.

Bé, estem segurs que l’alumnat ha gaudit i après d’allò més, i el professorat n’estem molt orgullosos de la feina feta.

Seguim que això encara no ha acabat.

Esperem que gaudiu del vídeo.

Professorat de GMN i LLEURE