Ajuntament. Cicle de xerrades “La primavera de les famílies” – Trobada

Compartim amb vosaltres una informació ens fa arribar el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Sabadell. Es tracta de la nova edició de “La Primavera de les Famílies”, un espai de trobada i reflexió sobre la criança i l’acompanyament d’infants i joves.

Dades clau per destacar:

  • Dates: Del 9 d’abril al 26 de maig.
  • Destinataris: Famílies amb fills/es de 0 a 18 anys.
  • Format: 11 xerrades presencials i virtuals.
  • Inscripcions: Cal fer reserva prèvia  la web del Servei d’Educació.

Benvolgudes i benvolguts,

Un any més arriba la Primavera de les Famílies, un cicle de xerrades, tant presencials com virtuals, que s’organitzen des del Programa Tàndem Família- Escola del Servei d’Educació de  l’Ajuntament de Sabadell, en col·laboració amb el Servei de Salut. el Servei de Joventut i el Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament de Sabadell i la Diputació de Barcelona. 

L’objectiu de la Primavera de les Famílies és  ser un espai de trobada, reflexió i debat al voltant de temes que generen inquietud a les famílies; un espai on compartir, aprendre i  plantejar-nos altres punts de vista sobre la criança i l’acompanyament en el creixement d’infants i joves.

Enguany, s’ofereixen 11 propostes adreçades a famílies amb infants i joves de 0 a 18 anys i tindrà lloc entre el 9 d’abril i el 26 de maig.

Us recordem que,  per participar a qualsevol de les xerrades, cal fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que trobareu a cada una de les fitxes de les xerrades i també podeu trobar tota la informació en el fulletó adjunt o bé a la web del Servei d’Educació.

Anna Salmerón Jiménez

Cap del Servei d’Educació

Tel. 93 745 33 00

asalmeron@ajsabadell.cat

www.sabadell.cat

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut