Acte Dx 13 de març

Autores: Comissió XL

El passat 13 de març vam celebrar un acte a l’institut per cloure les activitats i reivindicacions que s’han dut a terme al voltant del 8M. En aquesta ocasió, el lema ha estat:

“Les dones de la nostra vida”

L’acte es va obrir amb la lectura del manifest que la Comissió XL va redactar pel mateix 8M, i que trobareu penjat en una entrada anterior de la nostra web. Després, cada grup classe va participar activament en la creació in situ d’un mural col·lectiu per homenatjar les dones de la nostra vida: des de les tutories, s’ha estat treballant amb l’alumnat per crear diversos elements dedicats a una dona en particular que representi una llum, un suport, una guia o un record en la vida de cadascú: poemes, dibuixos, dedicatòries, cançons… Tots aquests materials van col·locar-se al mural durant l’acte, i aquest mural estarà exposat a l’institut, al passadís del primer pis, per tal de tenir ben presents totes aquelles dones que, de forma més o menys anònima, resulten imprescindibles perquè tots i totes puguem tirar les nostres vides endavant.

Des de la Comissió XL, des de les tutories, des del nostre institut, seguim i seguirem treballant per construir un món on les dones siguin lliures; un món just i equitatiu, on tothom se senti escoltat, respectat i reconegut.

Comissió XL