90 segons amb Botticelli

Durant les classes de Ciències Socials del segon trimestre, els alumnes i les alumnes del grup E de 3r d’ESO han conegut els artistes més importants del Renaixement italià. Entre aquests, s’han sentit atrapats especialment per Sandro Botticelli.

D’aquest pintor han apreciat la immaterial bellesa que mostren les seves dues pintures més famoses: El naixement de Venus i La primavera.

I dins d’elles, han conegut també a Simonetta Vespucci, la millor model i musa de molts artistes de l’època renaixentista.

Per últim, els ha sorprès que Botticelli s’atrevís a pintar la terrible Història de Nastagio…plena de sang i fantasmes.