2n CFGS EAS fa una ruta amb bicicleta i un Congrés Intercicles

La passada setmana del 30 de gener al 3 de febrer, l’alumnat de 2n de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva (EAS) va fer una setmana de sortida.

Del dilluns fins al dimecres, van fer una ruta amb bicicletes pels voltants de Girona tot coneixent l’entorn i les possibilitats de lleure que s’hi permeten dins del Mòdul 6_ Activitats d’oci i temps lliure. Aquesta ruta va ser dissenyada i treballada per l’alumnat que cursa el Mòdul 14 de Projecte d’ensenyament i animació socioesportiva.

L’experiència va ser molt gratificant per tot l’alumnat!

El dimecres 1 de febrer, vam instal·lar-nos a la casa de colònies Els Arcs de Santa Pau, juntament amb 2n d’EAS de l’Institut Pere Alsius de Banyoles, i junts vam dur a terme dinàmiques de coneixement, de cohesió, de descoberta de la zona, així com compartir experiències als cicles (Congés Intercicles).

Contents i contentes d’haver conegut gent de la nostra edat, que cursa el mateix que nosaltres en un espai diferent del nostre!