Fem lapbooks per treballar els llibres de lectura

A la matèria de Llengua catalana i durant la segona avaluació, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat amb llibres de lectura de lliure elecció, i ho ha fet d’una manera original i lúdica. L’activitat final del trimestre ha consistit en elaborar un lapbook, un tipus de llibre fet amb cartolina que recull informació sobre un tema determinat.

Els alumnes han fet servir la seva creativitat per mostrar, mitjançant els lapbooks, aspectes rellevants sobre l’autor o l’autora del llibre, sobre els personatges, l’argument, l’estructura, la seva l’opinió personal, etc.