Graduació 4t de l’ESO

Ahir, 28 de juny, va tenir lloc l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de la promoció 2018-2022, compartit amb les famílies, els amics i el professorat. L’acte, que es va desenvolupar al patí del centre, va ser emotiu amb parlaments i lliurament de diplomes per a tot l’alumnat que finalitzava la seva etapa d’educació obligatòria.

Alguns continuaran els estudis de batxillerat, de CFGM, PFI, IFE, i altres.

A tots i totes desitjar-los molta sort així com vagin on vagin, l’institut Agustí Serra i Fontanet sempre serà casa seva!

Vegeu algunes fotos

1. Rocio

Gràcies a tot el professorat per l’esforc que han realitzat en aquets anys tant dificils. Felicitats a les profes, per les colònies tant divertides “paraula d’alumna”. Bon estiu.

2. Nora Almada

Fue un acto bello y emotivo. Como profesora y tutora, muy orgullosa por todo el alumnado. Gracias al Equipo directivo, a Lucas (ex alumno) y a las alumnas y alumnos que hicieron que el patio estuviera hermoso y que lo sintiéramos como nuestra casa.