Treballem per projectes!

Durant el curs escolar 2019-2020 vam iniciar amb moltes ganes i il·lusió un nou projecte educatiu a 1r d’ESO amb la finalitat de treballar de manera global i interdisciplinar per fomentar l’aprenentatge per competències del nostre alumnat.

Formar alumnes que siguin capaços de donar respostes i de resoldre reptes en cooperació amb els altres implica treballar conjuntament des de diferents matèries. És per això que part de l’equip docent, juntament amb l’equip directiu, va dissenyar tres projectes trimestrals engrescadors:

• Marxem de Colònies
  • Es pot aprendre amb un videojoc?
  • Què fem quan no fem res? Actuem!