El darrer programa del curs a Ràdio AS!

Aquí teniu l’últim programa del curs, un súper magazín elaborat per l’alumnat de 2n d’ESO B amb un munt de temes interessantíssims: l’ascens del Sabadell a 2a divisió, violència de gènere, el dia a dia d’un professor i molt més!

Amb això acabem el curs i desitgem a tothom unes molt bones vacances!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut